Design og multimedier

Er din virksomheds værdier reflekteret i dens fremtoning?

En skarp identitet kan tilføre værdi til alle jeres aktiviteter og give jer en ledetråd at følge i jeres kommunikation.

Hvilke værktøjer passer til din virksomhed?

Med udgangspunkt i dit brand, er det næste skridt at udvikle design og multimedier der egner sig til din virksomhed. Brand-analysen og den visuelle identitet dikterer det visuelle aspekt, mens indholdsstrategien dikterer hvilke kanaler der bedst egner sig til din virksomheds mål.

Vi har opdelt design og multimedier i 4 kategorier.

Hjemmeside

Et af de vigtigste redskaber i hvilken som helst virksomheds værktøjskasse er dens hjemmeside. I modsætning til portalsider og sociale medier som facebook og instagram, så har du fuld kontrol over præsentation, tone og indhold. Hvad enten din virksomhed beskæftiger sig med, så kan en hjemmeside understøtte dit formål – fra salg til service.

Print

På trods af internettet enorme indflydelse, så spiller print stadig en stor rolle i markedsføring og branding. Følelsen af at have noget i hånden og at se et banner vaje i vinden appellerer stadig til folk på en helt anden måde end web-materialer kan. Vi udvikler alt fra kontorartikler og markedsføringsartikler til bannere og beklædning.

Foto

Intetsigende stock-billeder af smilende skuespillere siger ikke noget for dine kunder og interessenter. Tag kontrol og benyt istedet muligheden for at kommunikere din virksomheds værdier gennem billeder af din virksomhed, dens mennesker og produkter. Vi klarer de fleste fotoopgaver – lad os levere dine stemningsbilleder, portrætter og produktfotos.

Video

Giv din branding og markedsføring ekstra liv ved at benytte dig af video. En video er meget mere involverende end et billede og giver dig mulighed for at fortælle. Video er et dynamisk medium som kan benyttes til de fleste formål og som kan nemt kan integreres gennem øvrige kanaler; sociale medier, nyhedsbreve, hjemmeside og m.m.